Přeskočit navigaci
Podat inzerát ] [ Moje inzeráty ] [ Vyhledávání ] [ Mapa rubrik ] [ Kniha návątěv ]
Zobrazovat inzeráty typu [ Vąechny ] [ Nabídka ] [ Poptávka ]

O úroveň výš (HPP)

Administrativa
Bezpečnost, obrana
Doprava, logistika
Finance, ekonomika
Gastronomie
IT, telekomunikace
Management
Marketing, reklama
Obchod, prodej
Potravinářství
Právo, legislativa
Průmysl, výroba
Řemesla
Servis, služby
Státní správa
Stavebnictví
Strojírenství, hutě, těžba
Školství, vzdělávání
Technika, energetika
Věda, výzkum, vývoj
Zdravotnictví
Zemědělství
 
Ostatní


ProfiINZERT.cz > Práce > HPP > Administrativa

Administrativa

[ Podat inzerát do této rubriky ]

V této rubrice je celkem 12 inzerátů.

1


Zámečník / Formař (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Hlavní povinnosti a. Zámečnické práce - montáž a demontáž nástrojů - správnost uchycení a umístění nástrojů v lisu - přeprava nástrojů a obsluha VZV dle rozsahu oprávnění - zodpovědnost za nástroje a jejich uskladnění - zodpovědnost za správnost zapojení nástroje - kontrola dotažení šroubů (nástroj x lis) - čištění nástrojů, stolu i beranu před vložením - kontrola počtu distančních podložek na nástroji b. Normy - dodržování předpisů BOZP a požární ochrany c. Operativní úkoly Provádění operativních úkolů stanovených nadřízeným.

Plat/mzda/odměna: 24.950,- Kč

( 21.5.2018 v 10:19 ) ( Oblast: Ústecký kraj ) ( Detaily inzerátu )

Asistent/ka pro navolávání obchodních schůzek (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Chcete si přivydělat k mateřské, při studiu či současné práci? Hledáme šikovného, pracovitého a spolehlivého parťáka do týmu pro navolávání schůzek. Náplní práce je především telefonické sjednávání schůzek s klienty a jejich následné zaznamenání do elektronického kalendáře, drobná administrativa. Po zaškolení práci lze vykonávat z domova. Šikovní si u nás mohou vydělat i 500,-Kč/h. Záleží jen na Vaší chuti se do práce zapojit. Své CV, příp. krátkou informaci o Vaší osobě, prosím zašlete na e-mail: zoyanice@icloud.com Těšíme se na spolupráci s Vámi. Nástup okamžitě.

Plat/mzda/odměna: 9.900,- Kč

( 17.5.2018 v 10:16 ) ( Oblast: Hl. město Praha ) ( Detaily inzerátu )

HLEDÁME šikovné recepční centrum - Brno (OZZ/ČID/PID) (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

recepční činnost v administrativních budově - práce s PC - evidence vozidel, osob, klíčů - uvítání náštěv - směny PO - PÁ(noční) SO-NE (denní,noční) Požadujeme - spolehlivost, příjemné vystupování - znalost práce na PC - možnost odpracovat minimálně 2 - 3 směny/týden (možnost odpracovat 5 směn/týden - výhodou!) - čistý trestní rejstřík Nabízíme - práce na HPP /pro OZP/ - příjemné prostředí - nástup možný ihned - možnost záloh před výplatním termínem -příspěvek na dopravu -firemní uniforma

( 15.5.2018 v 16:11 ) ( Oblast: Jihomoravský kraj ) ( Detaily inzerátu )

HLEDÁME šikovné recepční centrum - Brno (OZZ/ČID/PID) (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

recepční činnost v administrativních budově - práce s PC - evidence vozidel, osob, klíčů - uvítání náštěv - směny PO - PÁ(noční) SO-NE (denní,noční) Požadujeme - spolehlivost, příjemné vystupování - znalost práce na PC - možnost odpracovat minimálně 2 - 3 směny/týden (možnost odpracovat 5 směn/týden - výhodou!) - čistý trestní rejstřík Nabízíme - práce na HPP /pro OZP/ - příjemné prostředí - nástup možný ihned - možnost záloh před výplatním termínem -příspěvek na dopravu -firemní uniforma

( 11.5.2018 v 15:40 ) ( Oblast: Jihomoravský kraj ) ( Detaily inzerátu )

Administrátor logistiky (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Nabízíme práci v Praze pro administrátora logistiky. Práce na TPP jako kmenový zaměstnanec ve vícesměnném provozu. Náplň práce: odpovědnost za evidenci a funkčnost terminálu RFT, podpora pro uživatele aplikace pro terminály RFT a Gold Stock, nastavení a kontrola logistických dat zboží v rámci systému Gold Stock, korekce, blokace a převody zásob v systému Gold Stock, podpora skladu a pravidelná kontrola zásob. Podmínky: znalost skladových procesů výhodou, výborné komunikační a organizační schopnosti, pracovitost a přesnost při zpracování dat, schopnost samostatného logického myšlení a schopnost přijmout odpovědnost, odolnost vůči stresu, časová flexibilita. V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky 733 221 086 nebo emailem:mockova@propersona.sk

( 28.3.2018 v 9:29 ) ( Oblast: Hl. město Praha ) ( Detaily inzerátu )

Náborář (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

prezentace společnosti a spolupráce při náboru nových zaměstnanců ( - správa a administrativa spojená s náborem a nástupem zaměstnanců v - správa Facebooku SW.  - zpracování pracovně-právní dokumentace   - reporting (nábor a HR aktivity)  - HR marketing  K dispozici služební telefon i pro soukromé potřeby a automobil v naléhavých případech

Plat/mzda/odměna: 21 000

( 12.3.2018 v 8:32 ) ( Oblast: Jihočeský kraj ) ( Detaily inzerátu )

REGIONÁLNÍ MANAGER (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Obrázek k inzerátu REGIONÁLNÍ MANAGER
REGIONÁLNÍ MANAGER Požadujeme: • dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu • výborné organizační a komunikační schopnosti, strategické myšlení • samostatná a výkonově orientována osobnost • časová a prostorová flexibilita • nastavování a zefektivnění procesů • znalost MS office, Excell • Výhoda zkušenosti s prací v agentuře práce • Výhoda zkušenosti s řízením a vedením lidí • ŘP sk. B - aktivní řidič Co nabízíme: • Motivující finanční ohodnocení- startujeme na 50. 000,- Kč ČM • Práce pro personální agenturu v TOP 10 • Možnost seberealizace, osobního rozvoje a kariérního růstu • Možnost participace na tvorbě strategie a rozvoji společnosti • Možnost iniciovat a podílet se na rozvoji nových projektů • Práce v dynamické, ryze české společnosti • Mladý a přátelský kolektiv • Samozřejmostí je notebook, mobil, firemní automobil i k soukromým účelům • Benefity – občerstvení na pracovišti, kafetérie, školení, tarif, flexibilní příchody

Plat/mzda/odměna: 50.000,- Kč

( 30.1.2018 v 18:58 ) ( Oblast: Moravskoslezský kraj ) ( Detaily inzerátu )

ASISTENT-KA MANAŽERA (poloviční úvazek) (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici: Asistent/ka manažera - práce na zkrácený úvazek. Hlavními požadavky jsou maximální spolehlivost při plnění pracovních úkolů, zodpovědnost a schopnost zorganizovat si čas i práci. V obchodním týmu uvítáme týmového hráče s chutí se neustále učit novým věcem. Náplň práce: administrativní a organizační podpora; pořizování zápisů z jednání; organizace pracovního týdne – řešení schůzek, kontrola termínů; pomoc při náboru zaměstnanců do týmu; samostatné a operativní řešení přidělených úkolů. Nabízíme: prostor pro seberealizaci, zajímavé finanční ohodnocení, průběžné vzdělávání, profesní růst, smlouva a pracovní úvazek dle dohody, flexibilní pracovní doba. Pozice je vhodná pro studenty a absolventy. Nástup možný ihned.

Plat/mzda/odměna: 10.000,- Kč

( 9.1.2018 ve 21:30 ) ( Oblast: Hl. město Praha ) ( Detaily inzerátu )

Realizátor agenturního zaměstnávání s PL, Mikulov (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Obrázek k inzerátu Realizátor agenturního zaměstnávání s PL, Mikulov
Potřebné kompetence • min. SŠ vzdělání • znalost polského jazyka • zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) výhodou • základní znalosti v problematice mzdového účetnictví výhodou • dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu • výborné organizační a komunikační schopnosti • samostatná a výkonově orientována osobnost • asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních (předpoklad, že zvládne i koordinační činnost), včetně komunikace s klientem • pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost • časová a prostorová flexibilita • ŘP sk. B - aktivní řidič • znalost MS office Co nabízíme? • firemní telefon a notebook, auto • benefity –flexibilní příchody do zaměstnání, byt v Praze • zajímavé finanční ohodnocení - 25 000 – 40 000 Kč - dle zkušeností kandidáta • možnost osobního rozvoje a růstu na manažerskou pozici

Plat/mzda/odměna: 25-40.000,- Kč

( 5.1.2018 v 16:01 ) ( Oblast: Jihomoravský kraj ) ( Detaily inzerátu )

MANAŽER REPORTINGU / PRAVÁ RUKA MAJITELE SPOLEČNOSTI (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Co budeš dělat? - Budeš pravá ruka majitele společnosti - Kontrolovat pracovní procesy a odstraňovat jejich nedostatky - Komunikovat s týmy a dávat nám zpětnou vazbu - Auditorská činnost - Samostatně řešit svěřené úkoly vyplývající z potřeb firmy, bude to například: - správa nemovitostí - práce s akciemi - vyhledávání nových možností investic - řešení reklamací - občasné pracovní cesty Co bys měl/a mít: - Výborný všeobecný přehled - Selský rozum - VŠ ekonomického zaměření výhodou - Vysoká zodpovědnost, preciznost - Pohotovost, organizační a komunikační schopnosti - Časová flexibilita, samostatnost - Odolnost vůči stresu a asertivita - Řp. Skupiny B - Dobrá znalost MS Office - angličtina – není podmínkou A za to dostaneš? Nadstandardní plat 45.000 Kč - 55.000 Kč Dlouhodobá spolupráce ve stabilní firmě s dlouholetou působností Možnost osobnostního a kariérního růstu Občerstvení na pracovišti (káva, voda, čaj) Možnost využití služebního bytu v Praze k občasným soukromým účelům Mož

Plat/mzda/odměna: 45 000 - 55 000,-

( 4.1.2018 v 18:31 ) ( Oblast: Moravskoslezský kraj ) ( Detaily inzerátu )

Asistent/ka manažera (pouze pro OZP,ČID) (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Obrázek k inzerátu Asistent/ka manažera (pouze pro OZP,ČID)
VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ: Běžná administrativní činnost spojená s chodem kanceláře -vyřizování pošty a telefonů, plánování a koordinování termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání. POŽADAVKY NA POZICI: - SŠ vzdělání - ovládání PC (Word, Excel, email, internet) - komunikativnost a samostatnost - organizační schopnosti - spolehlivost, příjemné vystupování NABÍZÍME VÁM: - práci přizpůsobenou osobám se zdravotním postižením - možnost profesního růstu - pracovní doba od pondělí do pátku - nástup možný ihned - místo výkonu práce v Brně

( 13.12.2017 v 8:54 ) ( Oblast: Jihomoravský kraj ) ( Detaily inzerátu )

RECEPČNÍ s AJ (pouze pro OZP) (Nabídka)

[ Upravit ] [ Smazat ]

Obrázek k inzerátu RECEPČNÍ s AJ (pouze pro OZP)
NÁPLŇ PRÁCE: Měl/a by jste na starost chod recepce (evidence a přijímání návštěv), dohled nad střežením objektu, evidence klíčů, administrativní činnosti. PO VÁS POŽADUJEME: - SŠ nebo SOU s maturitou - mírně pokročilou znalost AJ - trestní bezúhonnost - dobrý psychický stav - praxe výhodou - samostatnost a logické myšlení - bydliště v Brně výhodou NABÍZÍME: - POUZE pro osoby se zdravotním omezením ( částečný nebo plný invalidní důchod ) - motivující finanční ohodnocení - možnost práce na HPP nebo zkrácený úvazek - příjemné pracovní prostředí - stálý, pravidelný příjem - levnější volání,sms,internet i pro členy rodiny - nástup možný ihned - místo výkonu práce v Brně

( 13.12.2017 v 8:52 ) ( Oblast: Jihomoravský kraj ) ( Detaily inzerátu )




1


Pravidla ] [ Nápověda ] [ Novinky ] [ Kontakt ]

© ProfiINZERT.cz, 2006