1 |
Hledáte práci, brigádu seberealizaci, flexibilitu, tak napište.
mám zkušenosti z prací v logistice, zprávě nemovitostí, také se orientují v obchodu s energiemi. Jsem také držitelem vyhlášky 50/1978 Sb. § 8b Hradec Králové
Damedis s.r.o je stabilní česká firma rodinného typu zaměřená na prodej spotřebního materiálu do tiskáren. Jsme vlastníkem značky PrintLine - top značky v oblasti alternativních náplní do tiskáren. Získali jsme certifikát Czech Top 100 a zařadili se tak mezi nejstabilnější firmy v ČR. Do našeho call centra v Brně hledáme Team leadra, jehož hlavním úkolem bude vedení svěřeného operátorského týmu se 4 - 6 zaměstnanci. Bude zodpovědný za jeho výkon i pohodu, rozvoj i motivaci. Hledáme především parťáka, který mezi nás zapadne!
Náplň práce:
- vedení a rozvoj teamu operátorů
- zvyšování efektivity, hledání nových cest
- pravidelná ZV, hodnocení kvality hovorů
- reporting
- monitorování a plnění plánů
- akvizice potencionálních zákazníků
- agenda spojená s obchodní činností
Požadujeme:
- praxe na obdobné pozici
- středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání
- prokazatelné výsledky z předchozích aktivit
- znalost práce na PC
- zodpovědnost
- cílevědomost
- týmový hráč
- tah na bránu
Výhodou :
- výhodou znalost distribučního prostředí IT
- výhodou znalost segmentu tiskáren a tiskového řešení
- práce v IS Pohoda
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- bonusy, bezlimitní prémie
- HPP
- mobilní telefon
- rodinné prostředí, příjemný kolektiv, který se umí bavit
- 25 dní dovolená
- možnost osobního a profesního růstu
- sleva na firemní výrobky
- bonus za odpracované roky
- bonus za doporučení zaměstnance
- plat: 25.000 - 35.000 Kč.
Své životopisy posílejte na ferusova@damedis.cz.
Plat/mzda/odměna: 30.000,- Kč
Co můžeme nabídnout?
• zajímavou a dynamickou práci v oblasti personalistiky
• profesní i osobnostní rozvoj
• příjemné pracovní prostředí
• zajímavé finanční ohodnocení
• neformální společenské aktivity
Co by měl kandidát mít?
· min. SŠ vzdělání
· znalost polského jazyka podmínkou
· zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) výhodou
· základní znalosti v problematice mzdového účetnictví výhodou
· dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu
· výborné organizační a komunikační schopnosti
· samostatná a výkonově orientována osobnost
· asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních (předpoklad, že zvládne i koordinační činnost), včetně komunikace s klientem
· pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost
· časová a prostorová flexibilita
· ŘP sk. B - aktivní řidič
· znalost MS office
bližší info na chmelikova@tempo.cz
Plat/mzda/odměna: 26000-40000
1 |